5. Juni 2007

Todo es bien

Die letschte Taeg si mir in Baracoa gsi, e chline Ort, chli abglaege, het di groeschti Luftfuechtigkeit vo ganz Kuba (schwitz, schwitz). Mir hei uese privat Chauffeur gha, dr Sohn vo uesere Casa, mit emne coole Flitzer. D´Faenschterschibene hei mir aube ersch usserhaub doerfe abela, waeg dr Polizei, derbi faut sis Outo so uf, es wuesse eh aui, dass aer Touris ir Gaegend ume fahrt. Am Strand isch es u ruehig gsi, abgseh dervo, dass mir immer wieder oeppis haette soeue choufe, Kokosnuess (derbi hei mir se gar nid so gaern), Ananas (eifach super suess), Banane, Ketteli, etc. Am Strand hei mir es Paaerli, wo mit ues im Bus gsi isch, troffe. D´Bohnestange u Tomate, e Kubaner vo Havanna mit sire japanische Fruendin, het Tomoko gheisse. Mir si aui zaeme aube am gliche Platz gsi, mit zwe eutere Italiener. Es isch wie klar gsi, dass me sech am naechschte Tag wieder dert trifft. Am Abe si mir zaeme furt, es si de no Kubaner bi ues gsaesse, wo mir am Vortag hei lehre kenne. Da sie ire Band si, hei sie fuer ues gsunge u gspiut, so richtig zfriede u gmuetlech (dr Rum isch o i Stroeme gflosse). Mir hei no nie so viu glachet wie i dene Taeg. Das isch eifach z´Schoene hie, ueberau wird chli musiziert, tanzt, me trifft jenschti Luet, ganz spontan.
Einisch si mir doch tatsaechlech no ga wandere, i dere bruetende Hitz. Si uf ene chline Baerg ufe, 2 Stund, hei gmeint, mir choeme nie a. Derbi hei mir eigentlech nume zumene Wasserfau woeue, hei ues de aber la ueberrede, o no uf dae Hoger z´ga. Derfuer isch de d´Abkuehlig unter em Wasserfau umso schoener gsi!
Itz si mir zruegg in Santiago de Cuba, leider, aber ues isch z´Gaeud usgange, het no grad glaengt fuer e Bus.

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

So, zum Abschluss möcht ig gärn mi Kommentar ganz öffentlech zur schow steuä. Auso los, ig möcht mi ganz, ganz härzlech bi dir bedankä, dass du mi u au angärnä geng so super guet ufem Loufändä hesch ghautä. Dini Brichtä si geng u spannend gsi ud Biuder wunderschööööön!!!! Äs isch immer wider ufregend gsi, wemä het gseh, dass du wieder ä nöiä Bricht hesch ids Netz ta.Cool hett mi aubä o dünkt, wemer grad um di glichi Zyt si zämä im E-Mail dasumä gsurft. Hurti schnäu äs Hola, wie geit's, was machätär grad, wo göhter härä etc. hett aubä scho gfägt :-))))
Auso, gniess di paar Täg no mit Süsu u wi scho tuusig mau gseit, "i fröiä mi mega weni öich wieder cha knuddlä!!!" dickä Muntsch DANE

Anonym hat gesagt…

Hallihallo, i möcht mi äm vorgängige Kommentar aschliesse u o afüege, dass i oft ha z Gfüel ka live derbi zsi uf eune spannende Trips! Super Sach! Umsomehr freue i mi scho gli die ganze Erzählige ganz LIVE dürfe zköre. I wünsche euch scho hüt ä guete Rückflug u gniesset die letschte Tägli no in Kuba. Feschte Drücker us dr Heimat u bis gli Lü